#Swiftie

14:41



Om någon för fem år sedan skulle ha sagt åt mig att jag år 2015 skulle lyssna på ett av Taylor Swifts album på repeat skulle jag ha skrattat högt och ljudligt medan jag skruvade upp volymen på Green Day ännu mer. Men det är precis vad jag har gjort i några dagars tid, till mitt 18-åriga jags förfäran.
Jag har åtminstone ett halvår varit nyfiken på Taylors nyaste album 1989 eftersom jag har gillat alla de singlar hon har släppt, men albumet finns ju inte att streama någonstans och det kändes inte sådär superlockande att köpa albumet utan att ha hört något annat än typ fyra låtar. Men så fick jag reda på att albumet finns på Apple Music och att man får pröva på just den tjänsten gratis i tre månader, så jag körde till och nu har jag alltså inte lyssnat på mycket annat. Riktigt, riktigt bra stuff måste jag säga.

Märkte nu att inlägget känns ganska #spon... Tyvärr, hur mycket jag än skulle önska jag var sponsrad av Apple så är jag det inte.

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr