Let's talk about blogging!

18:37

Jag börjar nästan bli för bra på de här bloggpauserna. Känns nästan onödigt att ha en blogg då jag aldrig skriver. Men jag tycker ändå om att ha den för såna här gånger, då jag faktiskt vill skriva något.

På tal om det så tror jag att orsaken till att bloggandet har uteblivit är för att jag lägger alldeles för stor press på mig själv. Det ska vara en perfekt text innan jag kan publicera den, och vänta, någon bild måste jag ju också ha, OMG ETT STAVFEL VARFÖR ÄR JAG SÅ HIMLA DÅLIG PÅ ALLTING JAG HATAR MIG SJÄLV!!! Lite sådär brukar det vara. Jag skriver inte bara för att skriva som jag gjorde förut. Då skrev jag för mig själv, för att jag tyckte det var roligt. Jag skulle vilja försöka komma tillbaka till det.

Så vi startar väl med det här inlägget då. Jag tänker bara publicera det, inte kolla igenom det på nytt, vara SPONTAN helt enkelt (ja, det är vad jag anser spontanitet vara - publicera ett blogginlägg utan att kolla efter stavfel eller andra grammatiska fel. I'm sad, I know). Jag tänker inte ens ladda upp någon bild. Kolla, hur wild och crazy jag är!

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr