I'm just gonna hurt ya. Really, really bad.

21:24



Då de första ryktena började dyka upp på nätet skrek jag till lite och hoppades att det var sant. Då det bekräftades är jag ganska säker på att jag gjorde en liten happy dance för mig själv. Då de första bilderna dök upp på min tidslinje på Facebook hoppade hjärtat till en extra gång. Och nu när den första trailern där man får se den första glimten av Jared Leto som Jokern i Suicide Squad har släppts kan jag inte sluta upp med att titta på de sista 30 sekunderna där han är med. Han är helt ruskigt otäck, precis som Jokern ska vara och som jag visste att han skulle vara. Synd att vi måste vänta ända tills augusti för att få se filmen. Och med augusti menar jag alltså augusti nästa fucking år. Buuuu!

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr