Billiga TV-serier är definitionen på en bra dag.

21:59

Cyklade halv sju iväg till danslektion och stannade vid posten för att hämta ut ett paket och fick snopet gå ut tillbaks eftersom de hade stängt en timme tidigare än vanligt. Nåja, fortsatte till danslektionen, redo att dansa, och så är vi endast två på plats, så ingen danslektion blev av. Blää! Cyklade genom stan och bestämde mig för att besöka Anttila en sväng, där jag hittar dessa två serier för endast sex euro. Och där blev min kväll genast mycket bättre!

Tredje säsongen av The Walking Dead har jag velat ha hur länge som helst så det var ett sjävklart köp då den endast kostade fyra euro, men Bates Motel var jag inte lika säker på. Varje gång jag har sett den dyka upp på Netflix så har den lite kittlat mitt intresse, men jag har aldrig sett på den. Men efter att ha konstaterat att den endast kostade upp två euro och kollat upp den på IMDb (8,2 stjärnor) kände jag att jag nästan måste köpa den. Hej, konsumtionssamhälle, se vad du har gjort med mig!

Hursomhelst så ska jag skriva vad jag tycker om Bates Motel när jag sett på den. Nu ska jag kolla de avsnitt av The Flash som jag har missat (ja, jag kollar på mycket TV-serier, deal with it!) och sedan sova. Imorgon kommer familjen på besök med mina nya möbler och för att kolla in min nya lägenhet. Ja, jag har flyttat! Har nu en etta med eget kök, och ni kan inte fatta hur himla skönt det är. Bilder kommer då jag har fått allt i ordning.

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr