Jack, I swear.

22:02


Jag såg om Brokeback Mountain igår. Jag grät. Igen. Jag har sett den här filmen otaliga gånger och kommer se den otaliga gånger till, och jag kommer gråta varje gång. Jag ser den dock inte så ofta eftersom en liten del av mig dör varje gång jag gör det.

Men ja, den här filmen hamnar nog lätt bland min topp fem-filmer ever. Den är så fruktansvärt sorglig, men så otroligt fin. Jag blir gråtmild bara jag ser filmomslaget, och det gör honest to God ont i hjärtat när jag hör det här (alla som har sett filmens slutscen vet varför). Och så kommer man ihåg att Heath Ledger är död, och så gråter man en skvätt till för det.

Huhhu, nu sitter jag här och nästan gråter igen när jag egentligen borde packa upp från min sportlovsvecka hos föräldrarna. Blev en mjukstart på vardagen igen med endast en föreläsning idag. Har rätt så lite föreläsningar resten av veckan också, men desto mer att göra på min egen tid. Känner hur den där hemska, nästan panikartade stressen smyger sig på, usch. Nå, nog ska det väl ordna sig.

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr