Thirty Seconds to Mars-abstinens, eller Tillbakablickstorsdag.

19:48

Vet ni, jag är så otroligt sugen på att se Thirty Seconds to Mars igen att det inte är sant. Jag älskar att gå på konserter och har sett en hel del band, men alltså... det är himla svårt att slå känslan man får då Thirty Seconds to Mars står på scenen. Jag kan nästan gå så långt som att kalla det en religiös upplevelse. Nästan.

Anyways så har bandet en spelning i Polen i början av april, och tidigare idag fick jag den galna idéen att "hej, visst skulle jag kunna åka och se dem, det är ju svinbilligt att resa till och bo i Polen. Jag åkte till Estland för att se dem, visst kan jag åka till Polen också!" Så nu sitter jag här, endast några klick från bokad flygbiljett, konsertbiljett och hotell. Det enda som saknas? En reskamrat. Suck.

(Psst, Hanna, kom med! Du måste inte ens komma med på konserten, du behöver bara lyssna på mig fangirla före och efter konserten. Vi hade ju kul i London, vi kan ha kul i Gdansk också!)

Två bilder från Thirty Seconds to Mars i Helsingfors i mars förra året. 

(Det här inlägget får lite fungera som mitt första inlägg i kategorin Tillbakablickstorsdag, en grej jag har tänkt försöka börja med här på bloggen)

Du kanske också tycker om:

1 kommentarer

  1. Haha, sku ja ha pengar sku ja joina ;) I'll send you a message :P

    SvaraRadera

Flickr