Oscar viewing party - budgetversion.

19:50

I några år nu har jag stigit upp för att se på Oscarsgalan mitt i natten, jag tycker nästan att en kan börja kalla det tradition redan. I år ville syrran också joina, så vi satte hemma hos henne tillsammans med en överpigg kanin som tuggade hål i lakan och försökte gräva tunnlar i hörn. Inte så underhållande som det låter kan jag lova.
And on that note så presenterar jag min Oscarsnatt i (väldigt få) bilder! 

Vi gjorde toast och drack Coca-Cola. Det var gott.

Under pauserna roade vi oss med att diskutera konspirationsteorier. Hittar ni Illuminati i bilden?

Jared Leto presenterade. Mmmmmm.

Mellan senaste bilden och den här hann Eddie Redmayne vinna, men jag håka inte att ta bild då för jag var så glad. Hursomhelst såg det ut såhär då galan var slut klockan sju. Solen steg upp och vi gick och lade oss.

Du kanske också tycker om:

0 kommentarer

Flickr